پاسخ به پرسش های متداول
• ثبت سفارش
۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
برای اطلاع از نحوه خرید و ثبت سفارش اینجا کلیک کنید
خواهشمند است اطلاعات تماس و مشخصات خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
۳- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه هر محصول (انگشتر ) قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب خود را با توجه به محصول انتخاب نمایید.
۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟
خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( ۰۲۱-۵۶۸۳۵۲۵۱ )، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.
۵- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟
آی دی تلگرام ← https://t.me/limoosen_pasokhgo
توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه اینترنتی LIMOOSEN دریافت خواهید کرد با شماره های لیموسن خواهد بود ( ۰۹۱۲۵۲۸۹۵۵۱ ) و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان لیموسن تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت همچنین پیامی آن را به ایمیل اطلاع دهید.
۶- آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی لیموسن خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.
شما با خرید اکسسوری ، ساعت و بدلیجات و نقره از LIMOOSEN می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه ای ارزشمند تقدیم نمایید!
۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟
شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی لیموسن تماس بگیرم ؟
خیر ، بعد از ثبت ، سفارش وارد مراحل آماده سازی می شود و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .
شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید !
۹- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟
خیر ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.
آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!
فروشگاه اینترنتی LIMOOSEN سعی کرده است نیازها و انتظارات شما را در نظر بگیرد!
پرداخت
۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز فروشگاه LIMOOSEN می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی لیموسن امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت های اعلام شده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر لطفا به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه کنید.
شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم !
۲- از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم ؟
شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
۳- برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟
• ۸۰۰۰ هزار تومان هزینه ارسال
• تهران: خرید بالای دویست هزار تومان، هزینه ارسال رایگان
• شهرستان: خرید بالای سیصد هزار تومان یا بیش از یدو محصول، پرداخت فقط به صورت آنلاین
۴- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
۵- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟
خیر ، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
۶- آیا پرداخت اینترنتی در LIMOOSEN امن است ؟
ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونهای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی لیموسن بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید.
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارش
۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شرایط تحویل و پرداخت مراجعه نمایید.
۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی LIMOOSEN به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آن جا که LIMOOSEN یک فروشگاه آنلاین می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی لیموسن نداریم.
بدون اتلاف وقت خرید کنید !
۳- هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟
هزینه ارسال سفارش یه نرخ ثابت ۸هزار تومان می باشد، البته هزینه ارسال برای خرید های بالای ۲۰۰ هزارتومان رایگان می باشد .
فروشگاه اینترنتی لیموسن همه تلاش خود را بکار برده است تا بتواند رضایت شما دوستداران مد و پوشاک را جلب نماید و سفارشات مطابق خواسته شما به دستتان برسد اما با این وجود به دلایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی ، وعده تحویل کالا راس ساعت معین برای LIMOOSEN مقدور نمی باشد!
هدف ما همواره جلب رضایت شما است!
۶- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟
همه سفارش های مشتریان، پس از طی مراحل پردازش، هر روز تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه لیموسن می شوند.
۷- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟
بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.
۸- تحویل اکسپرس در تهران شامل چه محدوده های است؟
در حال حاضر فقط سفارشهایی که در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک فروشگاه آنلاین لیموسن را دارا هستند و سایر محدودهها از طریق پست ارسال میشوند.
خدمات پس از فروش
۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لیموسِن وجود ندارد.
۳- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.
برای آشنایی بیشتر با شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه نمایید.
۴- اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
لطفا صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید ، در آن جا تمام این موارد با جزییات کامل نوشته شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی LIMOOSENI در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.