آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای لیموسن بوده است. در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
– در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لیموسن بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارش لیموسن اطلاع داده شود.
شماره تلفن: ۰۲۱-۵۶۸۳۶۱۸۶
آی دی تلگرام ( نیاز به فیلتر شکن ) ← https://t.me/limoosen_pasokhgo
♦ لینک پاسخگویی آنلاین ( در صورت عدم دسترسی به تلگرام ) : پاسخگویی آنلاین
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد.
– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر سایز کالا مناسب نباشد.
– درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که برای مثال انگشتر تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی محصول هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و در صورت وجود برچسب یا سایر ملحقات جدا نشده باشد.
– در تعویض سایز، هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد ، پس لطفا با توجه به راهنمایی ها و توضیحاتی که قبل از ارسال انجام می شود سایز مناسب را انتخاب نمایید تا نیاز به تعویض نباشد .
۲- مهلت اعلام هرگونه مشکل و ایراد احتمالی در کالا تا ۷ روز بعد از تحویل سفارش می باشد و طبیعی است که بعد از این مدت فروشگاه هیچگونه تعهد و وظیفه ای در قبال این موارد ندارد .
۳- امکان تعویض یک کالا با کالای دیگر وجود ندارد . یعنی اگر مشکل احتمالی در سایز یا خود کالا بود، تعویض فقط با همان کد و کالا انجام می شود .
وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟
– محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
– محصولات استیل و نقره و سایر محصولات نیز در صورتی به درخواست تعویض آن ترتیب اثر داده می شود که هیچگونه زدگی و لک روی آن ها توسط مشتری ایجاد نشده باشد .
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش لیموسن جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با لیموسن تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
برای ارسال کالا از طریق تلگرام یا پاسخگویی آنلاین با همکاران ما در خدمات پس از فروش لیموسن در ارتباط باشید .
آی دی تلگرام ( نیاز به فیلتر شکن ) ← https://t.me/limoosen_pasokhgo
♦ لینک پاسخگویی آنلاین ( در صورت عدم دسترسی به تلگرام ) : پاسخگویی آنلاین
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لیموسن برسد، هزینههای ارسال به عهده لیموسن است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه لیموسن ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لیموسن ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش لیموسن ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان لیموسن تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لیموسن بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، لیموسن تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و لیموسن در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لیموسن ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش لیموسن است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید